Dags för frukost!

Vaknade av att mami ringde mig och vi pratade en stund. Jag fick en massa stöd från henne eftersom att det verkar som att alla i min familj vill att jag ska skita i det totalt. Men jag har så svårt att släppa saker. Så nu kunde jag äntligen andas ut, släppa taget och ägna mig åt mig själv. :D Så jag köpte en riktigt prinsessfrukost med en MASSA bakelser. :D Såklart med choklad så nu ska jag smaska i mig det och sen är det PLUGG! Svenskan, engelskan å luciaklänningen måste blir klart! ;)


xoxo Lullu

Hittade inte papas kamera så det fick bli webbcam :P


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu