Done a little shopping

Hallå i nätrutan! :D
Kommer hem från träningen och har en lovande träningsvärk imorgon. ;) Körde på som f**n och börja ana att jag sträckt svanken. :S Låter osannolikt, men det är mig vi snackar om sååå allt kan hända! :P Mötte upp papi vid ICA maxi och handlade lite smågrejer. Så nu är vi hemma och tortellinin kokar på spisen och chokladglassen kylar ner sig lite extra för desserten. ;) Det var extrapris på vaniljaglass med krossad choklad(min favourite!!!) Jag har någon slags radar i mig att så fort det är rea eller extrapris så dras jag mot det. :D Hihihih Je ne moi! ;)

xoxo Lullu

Ansiktsrengöring, oliv OCH aloe vera lotion, Kung Oscars pepparkakor. Alltid det bästa. Och senaste Elle :D :D :D *lycka*Anne Hathaway är såå snygg. Vill se ut som henne! Pöss på er!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu