En grå å trist dag. En perfekt dag för att sola!

Det känns som om det var ett år sen jag bloggade, men det har helt enkelt inte blivit av. Orkar inte bry mig längre om att skriva ett antal inlägg om dan. Jag tycker om att blogga så att just nu vill jag verkligen inte sluta. :) Väckte ryssen för ett tag sen. Skulle egentligen ta ett tåg kvart över tolv, men eftersom att han redan låg å sov så blev det lite ändrat. ;) Ska iallafall till rådhuset å sola. :D Måste ringa Ollie eftersom att vi skulle träffas idag och så måste jag förbi tygverket på söder och köpa tyg till mina brallor. :)
xoxo Lullu


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu