En knäpp måndagseftermiddag

Jo! Det var ju så att jag, Anna, Viktoria å Alice skulle på någon hudvårdsanalys. Hudvårdsanalys? MY AAAAAAAAAASS!!!!! Det var jättekonstigt för att hemsidan ser väldigt bra ut och väldigt trevlig personal. Men inredning har för tasky! Gula väggar, hemsk belysning, gamla "frisörstolar" skynken med en massa bråte bakom och ful ful FUL inredning! :O Det var så himla konstigt och vi kollade bara på varandra. I slutändat efter att ha smetat in 1276 olika krämer i ansiktet skulle vi prata en och en. DÅ försöker tjejen som bjöd in oss till "tävlingen " sälja saker till oss och vem tar med 2000:- spänn med sig i cash på en måndag? Speciellt 16 åriga tjejer???? Och jag hörde att hon sa till mina kompisar bla att "jag är ingen försäljare, jag är bara en hudterapeut" och frågade vilka produkter vi gillade mest och om vi skulle tänka oss att ta med oss hem. Helt plötsligt ställer hon fram alla produkter framför min kompis och sa ett pris. Sen säger hon att hon inte har pengar med sig. Och tjejen svarar med att "vi kan lösa det genom att vi träffas senare i veckan på stan så kan du betala mig då". Liksom hur seriöst är företaget då om man "träffas på stan" och betalar på det sättet. Som om vi kan trolla fram tusenlappar på några dagar? Det var så himla sjukt. Ja det hände en massa andra sjuka grejer också, men jag orkar inte bry mig. De sa att alla produkter inte innehåller parfym, kemikalier etc. Svara mig varför jag har ont i huvet och det drar i kinderna? Ni måste självklart undra vilket företag jag pratar om. Det är bara att klicka in!

http://www.marykay.se/

P.S så föreslog de att vi skulle börja med antirynkkräm när vi var 18. Eeeeh kanske runt 30, men 18??? Skuuuuumt o.O



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu