Farligkorv

Tjohooo!
Har haft fullt upp med festandet denna helg så inget bloggande för mig. ;) I fredags var jag hos min kompis å åt langos(festivalmat) asgött!!! Sen så drack vi lite drinkar pratade och hade supertrevligt!
Alla vi tjejor! :D

På lördan försov jag mig till gymnasiemässan så det blev frukost på pressbyrån och en timmes försening. Men det gick bra ändå. Efter mässan raceade jag hem och lade mig i ett varmt bad och somnade gott där. :P Typiskt mig att somna i badkaret. Men vad ska man göra när man ligger där i mörkret med tända ljus och det är varm å mysigt. ^^ Sen mötte jag Ollie å hennes kusin vid centrum och vi drog till Sumpan å käkade på Winner House. Det var rätt så gott och billigt. 4 små varmrätter+dryck+efterrätt under 200:- ;) Efter middagen drog vi till Olles place å lyssnade på musik, pratade, spelade kort etc. Hade skitkul och allt slutade med att vi låg på golvet och asgarvade! :D


Idag vaknade jag nio och gick å lade mig i soffan eftersom att jag inte orkat trängas med min kära syster. Latade mig ett bra tag innan jag klädde på mig och fixade mig på en kvart, sen drog jag och resten av syskonskaran till mami och hade adventsfika med mormor å bonusmorfar. :D Mysigt mysigt!

Nu funderarj jag på att dra till ICA Maxi och köpa söndagsmys!

xoxo Lullu


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu