Fusion

Sitter å fryser nu framför le data. Måste klä på mig mera! Ska ta ut lill-plutten på en promenad i kylan å mörkret. Är ganska peppad. Ska sno åt mig en chokladtryffel innan jag drar ut. Mami har fått ett nytt jobb så jag sprang in på ICA på hemvägen från kickboxningen och köpte en låda med chokladtryfflar. Så himla ask, guldig och det var någon slags beskrivning av chokladen på boxen så jag var tvungen att köpa den. :D Känner att jag börjar bli lite snuvig och huden känns så obekväm om jag stryker handen över armen. Har ingen lust att vara sjuk nu när det är hantverksvecka! Bloggar imorrn! Ska vara i skolan kl 8:00.... -.-
xoxo Lullu


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu