Ishår?

God Afton herrskap! :)
Var precis ute med mami å Ville och tog en lite runda. Sen märkte jag att mitt hår hade frusit. Kom just hem från Vendela och vi har occuperat hennes badrum de senaste timmarna och har färgat håret, så nu är det blött. Var lite läskigt där ett tag eftersom att hela min hårbotten var brun. O.O Men nu är det blont igen, fast ganska vanligt blond. Tänkte färga det väldigt ljusblond eftersom att mina toppar är väldigt ljusblonda. Jaja, det blev väldigt snyggt ändå! :D Nu ska jag dricka lite te och hoppa i säng!
xoxo Lullu


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu