K.A.L.L.T

Kommer precis hem från en kylig promenix med Ville. Fingrarna börja tina upp, men tårna är lite efter. :P Lyssnar på lite Lykke Li och ska snart värma på lite middag. Idag hade jag sovmorgno till halv tio. :D Gillar't! Hade matte och engelska så det har varit en chilldag. Filmade lite till svenskan på eftermiddan och sen rushade jag hem till lillplutten som stod å pep. :'( Gör ont i hjärtat på mig.. Så det är inget spännande som händer idag inte. Känner att jag har ett ton med läxor, men kan inte komma på någon speciell. Ska kanske skriva lite loggbok till svenskan och hantverksteknik. ...... plöööö -.-  Aja sjo så länge! :)

xoxo Lullu


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu