Let it snow x1000

Nu snöar för fullt, döu! :DTänkte lägga upp ett inlägg innan jag skulle dra från skolan, men brandlarmet gick så vi fick spurta ut i snön. Fast som tur var slutade vi så alla drog. :P Skolans brandalarm var galet högt. Jag kände hur trumhinnorna vibrerade!!! :S Så nu har jag en präktig huvudvärk. -.- Sen fick jag vänta i 20 minuter för att bussen var försenad. Men det gjorde inte mig så mycket. Tycker om när det snöar och så länge bandit dundrar i öronen så är jag glad oavsett väder. :D Älskar Älskar ÄLSKAR bandit!!! Hann ta lite spexfoton med Cecilia precis innna larmet gick..
Tyckte om mitt hår idag. :)

Cecilia försöker graba mitt öra. :S


FingerATTACK! :D Ciccis fingrar var leskiga. O.o

xoxo Lullu



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu