Ne nu jevlar!

Ipoddockan är i full gång, symaskinen uppställd och nålar, trådar, saxar ligger framme. Nu ska jag banne mig sy klar min brudklänning! Jag måste

- Sy på en dragkedja
- Sy till band som ska sitta på överdelen, över axlarna ner på ryggen och sen sys fast i kjolens bakdel
- Fixa till överdelen så att det passar bättre efter kroppen
- Sy igen kjolen
 .
Och däremellan måste jag mäta, fålla, pressa och massa nödvändigheter. Mycket att göra, but i LOVE it.



Btw så kommer Vändälah senare och vi ska bla färga håret, sola å ha lite allmänt girltalk! :D

xoxo Lullu



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu