Om jag dör nu. Dör jag med glans :D

Fem över halv åtte imorse stegade jag fram till Anna som stod i kön och blev tilldelad ett schema+gult armband. Vi stod på drottninggatan och det var typ bara 60-80 pers. :) De hade världens bästa shoppingsystem också! Vi fick gratis kaffe(jippiieee!!), godis, var med i en slags sminktävling och mötte en trevlig snubbe som skulle handla på H&M för första gången i sitt liv. :O Och när vi pratade lite om herrkollektionen så sa vi att man kan köpa en urtjusig kostym för bara 2000:-. Ja, sen sa han att han brukar köpa sina kostymer för 10 000:-. Så man förstår att han har lite mer pengar att handla kläder för. Men väldigt trevligt var det. :) När jag kom in i affären och blev insläppt så såg jag min tröja direkt och haffade en. :D Sen köpte jag läderhandskarna och "kedjeskärpet". Tog en MASSA bilder så nu bombar jag på!!!!

I väntan på att bli insläppta. I högra hörnet ser man killen vi snackade med. :)



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu