Partey fix stream

Ciao!
Inväntar min fader som ska skjutsa mig till en kompis som har tjeymiddag nu ikväll. :) Ska bli supermys. Har på mig min Lanvintröja jag köpte i tisdags+rött läppstift+sotade ögon. Funderar fram och tillbaka om jag ska ta mina stövletter jag köpte i Paris eller stövlarna. Ska bara gå fram och tillbaka till bilen, men det finns en stor risk att jag halkar på vägen. SKulle inte vara så förvånande enligt mig. ^^ Btw så var jag på gymnasiemässan idag. Det var rätt kul. Pratade med några, delade ut flyers etc. :) Ska ditt imorgon bitti. Sjohoo med tanke på festen ikväll. :P

Ringde pappa nyss och han blir sen... -.- Inte kul är typ klar nu. Men men :) Ska försöka uppdatera imorgon!

xoxo Lullu


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu