Pluggpaus


Hellu!
Har suttit med svenskan nu och är sjukt stel i ryggen så det var tvunget med en uppdatering! Ska strax ta ut hunden på promenix och sen laga lite mat. Mami har jobbat sent tre dar i rad nu. Så det känns lite som om jag bor ensam hemma. :D Fast när det väl blir sent på kvällen, saknar jag min mami lite. ^^ Dessutom har jag jobbat med min Luciaklänning. Just det! Den klänningen som jag har tjatat om den senaste månaden. Nu ska jag bara sy ihop överdelen och kjolen och sen är den K.L.A.R!!! :D Kopplar av med lite Lykke Li. ÄR helt galen i hennes låtar! Hon är så otroligt bra och alla låtar bara fastnar! Min absoluta favorit är "Tonight". En jättebra, men framför allt en superfin låt. Nu ska jag pälsa på mig och koppla på Villeboy. <3 :)

xoxo Lullu



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu