Powerplay

Hej
Har inte bloggat på ett låååångt tag. Men det är ju mycket som händer. Ungdom, passion, drama, skola etc. Har saknat att skriva så nu hoppas jag att jag uppdaterar bloggen så ofta jag kan :)
Idag käkade jag en BAUTAfrukost. Äggröra och en kopp varm choklad. Oftast äter jag..inget... o.O Är världsmästare på att vara dålig på att äta frukost. Så det kanske är min nya grej att laga varm choklad(vi har ingen mikro hos mama -.-) å äggröra? :) Idag har jag lämnat in min skiss på mina byxor som jag ska sy till jul. Tror att de kommer bli skitsnygga. ;) Sedan har vi mätt varandra så att måtten stämmer på mönstret som vi måste göra senare i veckan. Sedan var det lunch och jag har äääntligen fått  mitt nya matkort så att jag inte behöver sneaka mig igenom "kortläsaren". Efter lunch gick vi till ett ställe som jag glömt bort namnet på.. Men det var en klädesutställning med nio outfits. Kläder var sk. covers på andra designers kreationer. Han som hade sytt alla kläder i utställningen hade tänkt så att om man kan göra covers på andra låtar inom musiken så kan man göra covers av andra designers. :) Väldigt intressant att kolla och läsa på om! Ett väldigt bra konstrast mellan musik och design.
Sedan bar det av till söder och vi tumlade omkring på tygverket och jag hittade tyg till mina brallor, men jag är P A N K just nu så det får bli nästa vecka! Sen gick vi lite i andra affärer och kollade tills jag gav upp och drog hem. Så det har varit min dag. Hoppas att eran dag också varit rätt hyfsat trots regn och att det är måndag. :)
xoxo Lullu


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu