Take a walk on the dead side

Heeeej :D
Blev väldigt lycklig nu eftersom att jag inte har något batteri kvar på skoldatan. Vilket menas att jag icke kan arbeta med min svenskauppsats. :) :) :) :) :) 
Idag:
Har jag solat som sagt med ryssen och efter det drog vi till Texas Burger CO å käkade lite, sedan promenerade vi till tc och snackade. Har varit lite nere idag utan att veta varför så jag var inte den pratvänligaste. Men det var mysigt. ^^ Sen åkte jag till söder och mötte Ollie. :D Vi satte oss på Waynes på götgatsbacken och fikade. Vi gick ner till Katarina kyrka och gick runt lite bland gravarna. Önskade att jag hade med mig en kamera. Det var så himla fint där och nästan alla gravljus var tända. Jag förstår inte varför alla är så rädda för kyrkogårdar på kvällstids. Det är så fint på ett sätt och se alla gravar pyntade med ljus, stenar med text etc. Det är inte min hobby direkt att åka till olika kyrkogårdar. Alltid när jag å Olle promenerar i stan så går vi förbi kyrkor så vi går runt där bara. Efter promenaden åkte jag till Hässelby och blev upplockad av mami och vi drog till Max å köpte middag. Onyttigt och gott! :) Är SUPERmätt så jag behöver nog inte äta frukost imorgon. ;) Nu har kvällsteet kokat klart så ny ska jag mysa med mami i soffan å glo vidare på Beck.
xoxo Lullu

P.S Imorgon drar jag till papa så då kommer jag att ha en kamera!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu