Tjoho! :)

Har suttit mellan två element och har fixat naglarna. :D Har även sminkat av mig och behandlat ansiktet med aloe vera kräm :) Kom på att det är den 8:e idag. 12 dagar kvar tills studiebidraget kommer och vågar inte kolla saldot på kontot och jag ska:
-Köpa mjukisbrallor. (Har inte ägt ett par på ungefär ett-två år, bra att ha)
-Sola m min kompis
-Fika en massa
-Köpa leksaker till min stackars hund. Just nu käkar han en massa tops och det är inte kul att plocka upp efter honom sen när man är ute på promenad. :/
Nej nu säger jag god natt! Ska upp prick sex.. Wish me luck! (:
xoxo Lullu
(jag för två år sen) :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu