Å i Fredags....

... mötte jag upp min kära Ullis vid Odenplan och satte oss på Subway. :)
Sedan åkte vi spontan till CHOKLADMÄSSAN :D 
Sååå härligt att gå runt bland alla miljontals choklad praliner, chokladfontäner, chokladsmakprov, chokladstatyer, choklad, choklad, choklad! :D MMMMM, choklad å praliner är så himla vackra ord! Vi kom dit ett och drog därifrån klockan tre. :P hehe. Sen skulle hon hem å hämta lite grejer å jag drog hem å städade lite och fixade. Sen kom Ullis över å var lite nere över en grej så vi satt å pratade ett tag. Sen åt vi en asgod middag, satte oss å mös i soffan. ^^ En perfekt lördag enligt mig eller hur? :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu