Ah bang bang bang?

Ska sätta mig å plugga............igen...................-.- ENTE kul, men mönste är ändå roligare än matte! Hatar hatar hatar!!!... matte......

Nee nu ska jag vara positiv magen är fullproppad med soppa å pankakor. Ska sätta igång med matten och mönsterkonstruktionen.

By the way! Så hämtade jag tvillingarn som sagt idag och det gick bra. Deras papa var ju med för att visa allt och var vagnen stod och hur man mixar välling. Lärde mig ngt nytt idag. :) Ska bli spännande att hämta dem nästa vecka!! :D

Nu är det peppmusik, goudis å plugg som gäller!

xoxo Lullu


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu