Allright, right

Elohaa! :) Sitter och glor på mig själv i fönstret. Det är så jäkla mörkt nu att solen går ner när man kommer ut ur skolan.!? :O Idag har jag, Sofia å Emily avlsutat våran Barbiekollektion!!! :D Det är lite Mad Men går på Vinterfest. :) Är mycket stolt och jag hoppas att lärarna gillar det. Väligt mycket pill eftersom att plaggen är så små. :P Så jag har i stort sett bara ägnat mig åt att sy pluttekläder idag. Efter skolan ruschade jag ner till matsalen och värmde på fläskpankaka. Mums! För att sen gå(i 10-centimeters!!) så snabbt jag kunde med packning å handväska till odenplan för att åka till Karlberg. Ja och sen var tåget försenat såklar. -.- Men det var kul iallafall på kickboxningen. Var inte så mycket fys idag så jag behövde inte dö på den här lektionen, thank god. :P Sen har jag slappat med mami framför teven och sen gjort lite svenska. Har asmycket i skolan eftersom att jag drog till Paris. Så det är plugg, plugg å plugg 24/7 som gäller!
Now Im off to bed! Ska hinna mysa med Villepille innan det blir för sent.

xoxo Lullu


Min bebi!! :D

Postat av: doris davidsson

Välkommen hem min sköna prinsessa. Underbart roligt att läsa om era dagar i Paris. Låter jättetrevligt och intressant. Du är en god iakttagare och bra på att beskriva - mao jag läser och ler och skrattar - inte bara för att du är mitt älskade barnbarn. Jag försöker att inte vara partisk. Är du lika bra på att sy som att skriva kan jag kanske få beställa en klänning till min 85-årsdag???? Är ensam i B-torp ett par dagar med underbart höstväder. Mår ovanligt bra efter Sicilienresan. Nu längtar jag bara att få träffa Dej!

2010-10-12 @ 20:49:45
URL: http://doris davidsson

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu