Blogpause..

Salut! Mon lullu nom et en trois jours je vais à Paris!!! :D Haha har lite resfeber och tränar in lite turistfraser. :) Har icke bloggat på ett kort tag och inga bilder har det heller varit. Så nu bombar jag med några bilder. :)

Från shoppingen i onsdags.

Bustiere fråm H&M



Söta små örhängen likaså :)


Basker+dagens outfit. Hade min"chanel" jacka och min vita gucciväska. :)


Jag å papi tog en sväng förbi H&M Home idag och köpte två långa häärliga vita kuddar till mei. :D
De är dem längst bak hehe. :P


hade röda läppar som matchade godiset. ;)

Ollie kommer över hit snart så jag ska visa mitt nyinredda rum och en sjuk sak som jag köpte på Myrorna idag. Jag å papi gick på Second hand
-jakt idag. :) Vi drar till olika ställen i stan och letar second handaffärer. Jag älskar att gå på second hand och sitta sjuka, knäppa, snygga, härliga saker. :) Min favorit second handaffär är Statsmissionen i Sundbyberg och en second hand i Jönköping. Bloggar senare!

xoxo Lullu


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu