Cause that makes me CRAZY!

Hej!

Sitter i skolan och har hantverk och har smått panik. Kommer VERKLIGEN inte bli klar med min klänning idag. Sååå det är bara att sätta sig på höstlovet. Men det e luuugnt. :)Ska försöka jobba och plugga så mycket jag kan. Yepppppppppp.. Lycka till!

Ikväll kommer det att bli dålig uppdatering eftersom att jag ska hämta tvillingarna och sen hem tilll papa och plugga! Det kommer att bli en ännu längre dag än i tisdags -.- Men det ska bli kul att få träffa de små krypen. :D

Just nu håller jag på med att fixa insnitt till överdelen av klänningen OCH jag ska sy på en dragkedja på kjolen.. Plööö, cause that makes me crazy!!

xoxo Lullu


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu