Chokladfondue med vita och rosa marshmallows.

Idag har det snöat!!!! :D Dock är det liite för tidigt, men jag blir alltid så glad. Jag kan vara hur sur eller nere som helst och så fort jag ser snö så blir jag helt varm i kroppen. Det är som om jag har en förälskelse för snö, hehehe. :P Sen satt jag fast på tunnelbanan en stund, men jag blev inte olycklig för det. Var bara skönt att få missa svenskan lite. ;) Ja sen rushade dagen förbi. Stack hem till papi och hämtade mina vinterstövlar och bytte kläder för att sen åka tillbaka in till stan å möta Ollie(som har skrivit ett gästinlägg som är väldigt ocensuerat)! :D

Vi drog runt lite på Kulturhuset och satte oss på BK för att prata lite om grejer. Sedan strosade vi runt på drottninggatan innan vi tröttnade och drog hem. Vi gjorde lite tacos och tände ljus så det var mysfaktor. Sén har vi satt oss framför teven och gjorde chokladfondue med vita och rosa marshmallows. :D Asgott! Meen inte så bra för min laktosmage med all choklad, men jag får ta en långpromis med ville och klunka i mig lite vätska. :)

p.s Frida i min klass tipsade om en hemsida så att vi kan använda våra webbkameror och ta foton på skoldatan. Ääääntligen! Så nu i helgen blir det iallafall webbcam-foton. :)

xoxo Lullu

Så seriös var jag på matten idag. :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu