En dag i mitten av veckan

Idag har det varit en chilldag. Har hur mycket som helst att göra i skolan å hemma den här veckan så det ska bli skönt med höstlov nästa vecka! Idag har det varit ganska segt i skolan. Lämnade in mitt collage till formgivningen och fixade ett nytt matkort eftersom att mitt andra försvann innan jag drog till Paris.

Efter sista lektionen- matte. Så gick jag till Odenplan å mötte upp Tilda och vi promenixade till Espressohouse och snackade lite skit, skvaller och andra saker som har hänt. Vi är riktiga två skvallerblaskor. :P Sen kom några av hennes kompisar, kommer såklart inte ihåg alla namn så jag skiter i det, och vi satt och pratade ett tag och det var rätt okej. Runt fem-tiden drog vi till rådhuset och solade solarium. Det vat jättehärligt. Det låter lite klaustrofobiskt, men det är skönt att ligga i en trång låda som värmer en och samtidigt gör en brun. :) Fast det gör jag bara ungefär 4 ggr om året eftersom att det inte är så bra att sola solarium med alla jäkla sjukdomar och cancer man kan få.

Sen stressade jag hem och gick ut med Ville på en långpromis i dugget och vindarna. Såg så himla roligt ut när vinden slog i Villes öron och de stack rätt upp. ^^ Min lilla bebis! Sen har jag suttit hela kvällen med min Lucia/bröllops kjol till min klänning och det börjar arta sig!

Bilder på kjolen
Framsidan......

...och bakdels detalj!

Cya 2morrow! xoxo Lullu


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu