En sen höstmorgon

God morgon! Sitter här med håret på sne och i min rosa fluffmorgonrock. Funderar på att övertala mamman att ta mig till CHOKLADMÄSSAN!! Ja, jag var där i fredags, men jag vill dit igen!!! Annars så är det formgivning, matte å engelska som gäller. Måste plugga som feeen inför matteprovet på tuesday. :S Suger på prov så jag har inte så högaförväntningar... Och så har jag bestämt mig att jag bums ska ta en löprunda idag! Det var så länge sen att det vat tom innan snökaoset i vintras.....  Så det blir nog min dag. :) Har inte orkat uppdatera, men whateva. :P


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu