galet hår men en trött hjärna

Sitter framför min minidata och försöker få ihop en anstänig text! Får se hur det går :P Idag har det varit en otroligt seeeeg å tröööött dag. Hann inte sova så mycket och sen fick jag springa till bussen och ja det var bare skit..

sämsta kvaliten, men bättre än ingenting. :)



Fick VG på mönsterkonstruktionsprovet. :D Det var det högsta man kunde få eftersom att det var ett sånt lätt prov såå full pott eller snarare 21 rätt av 22 :) Dessutom fick jag MVG på ett engelskaförhör och VG- på ett tal som jag var HELT oförberett på. Så nu går det ganska bra för mig i skolan. :) Pepppepp! Ja det är inte så mycket mer intressant att berätta. Imorgon är det tvillingarna som gäller. Ska straxt springa ner till  min granne för säga hej och så, så att de kommer ihåg mig imorgon. :P Goder Afton!

xoxo Lullu


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu