Gnisslande barnvagnar & bamseplåster.

Heej! :) Dåligt update, men så blir det när man försöker ta igen allt man missat i skolan... Mami tappade sin kamera på planet så för tillfället finns ingen kamera till hands... :/ Får önska mig en i julklapp eller helt spara en slant. :) Igår hämtade jag Thilda som vanligt och hon var inte så villig att gå hem, men efter att ha satt henne i vagnen och rullat iväg så somnar hon på ungefär ½ minut. :P Ja för att sen få ut henne ur vagnen så får man locka med lite vaniljyoghurt och nyköpta kanelbullar. :) Hon är världens gullunge och är så himla roligt och hittar på en massa knäppa ord! :P
Denna dag har inte varit så intressant. Hade mönsterkonstruktion och har nu märkt att jag ligger rätt så långt efter och alla mina speciallinjaler och pennor är borta så jag hoppas innerligt att de har gömt sig i skåpet nånstans. Det är inte kul att pröjsa 95 spänn för en linjal.. Men men :/ Sen hade jag formgivning och har börjat med min inspirationsbok. Vi var på nationalmuseet för ett tag sen och nu ska vi göra en bok om inspirationen vi fick därifrån. SÅ jag håller att scrapbooka lite med fina papper och klistermärken. :) Ääälskar formgivning, det är så kul att utgå från sin kreativitet och få arbeta med det. Wunderbart! :D Efter skolan så har jag varit en riktig pluggis. Har hällt i mig kaffe, äppeljuice och käkat en massa godis för att peppa mig själv. :P
+



=

MOI! :)

xoxo Lullu


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu