I lördags...

... så blev jag väckt av Karman som ringde mig klockan ett och ville träffa mig. Så jag fick pallra mig upp och ställa mig i duschen och göra mig i ordning. Sen tog jag  till barkiesh å mötte upp Karman för att sedan dra in till stan. Väl där mötte vi Jakob(hans kompis) å sen Mishel. Vi gick runt lite i affärer stod å kollade på någon snowboardtävling på plattan i kylan. Sen satte vi oss på ett fik och hade "lite" "kul". :P Hade det väääldigt mysigt med boysen. ;) Ja, sen satte jag å Mishel oss på pendeln hem och snackade lite. När jag kom hem stod middan på bordet å mamma hade hyrt Coco Chanel-filmen! :D 
Äääälskar Coco Chanel! Det är något med mig och franska självtständiga kvinnor. :P Hehe Edith Paif och Coco..
ANyway mami somnade i soffan såklart så jag satt där och njöt. Ja sen klockan två på natten så ringde Karman, men jag orkade inte med ett fyllesamtal, too tired.. Det var min Lördag.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu