Ledig!

Idag har det varit en chilldag. :) Fast det e klart, det är allid chill att vara ledig på en måndag. Jag gick upp vid nio-tiden och satte mig framför datan och kämpade med att fixa en inbjudan till folk eftersom att jag ska ha sweet sixteen i helgen. :D


Efter ett rejält bråk med datan så gjorde jag mig iordning och åkte in till stan med mami för att ha utvecklingssamtal........ Det är inte så att jag hatar lärarna eller skolan, men att sitta där och prata om mig är det jobbigaste som finns. Det är astråkigt och jag har hatat utecklingssamtal sen jag gick i ettan liksom. :/ Ändå tyckte jag att det gick rätt bra, men jag älskar min skola så det är nog därför det underlättar samtalet.....lite...... Efter det åkte jag å mami till City och satte oss på In&Out. Ett litet mysigt café precis vid Hötorget. Gullig personal, enkel mat utan en massa jokks och GÖRgoa pizzabröd som man får till soppa! Sen gick vi i affärer tills klockan var tre. Mami skulle fixa ögonbrynen så vi drog oss till Sveavägen och sen fick jag sitta å läsa tidningar å skit. Man måste vara 18 år för att få gå på behandling eftersom att det är en skönhetskola.. -_- Efter det drog vi oss hemåt lite stressade dock eftersom att jag hade glömt bort att jag hade träning, hehe... :P Nej nu kan jag inte skriva mer! Måste packa eftersom att min broder kommer och skjutsar mig till papi. :)

xoxo Lullu

En alltför trött tjey.......


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu