Macka med juice på sängen :)

Ligger i sängen och märker att det är halvtimme kvar tills jag ska dra till skolan. Har hunnit klä på mig, borstat håret och är halvvägs genom frukosten. Jag säger bara rekord! :P Och nu har jag sminkat mig också. Idag ska vi till etnografiska museet. Vet inte riktigt vad vi ska göra där eftersom att det är en slags överraskning eller temat för hantverksveckan kommer att avslöjas...undrar vad det skulle kunna vara..?

Efter skolan måste jag åka hem till mami -.- Glömde mitt collage till formgivningen+ansiktsrengöring+tandborste... Ibland orkar jag helt enkelt inte. Ganska tjatigt att flytta emellan i ca fem år, men vad kan man göra. Anyway det blir ingen Thilda idag så jag får åka hem igen(till pappa) å plugga. Det är säkert något jag har glömt! :S Nu ska jag borsta tänder å dra till skolan.

xoxo Lullu



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu