Nu kommer snart brrrrrr

Kommer precis in från kylan efter en promenad med hunden. :) Det var vääldigt kallt och jag börjar snart inse att det är dags för en ny jacka... kanske. :P Ska sätta mig med matte och lite cookies och sen försöka komma in på sharepoint och se vad jag måste göra i svenska eftersom att jag har totalt. Eller så kan jag smsa någon i klassen. :P
Mormor(83 år!) smsade mig idag och undrade om jag skulle komma in till stan och käka lite middag, men jag är för skakis för att ta mig på långa sträckor... Blev lite yr när jag kom tillbaka från promenaden, men det har gått över lite. Får ta och värma på lite middag så att jag får upp mitt blodsocker. Har ett sånt himla lågt blodtryck så det är inte lätt att handskas med mig när jag är hungrig.
Nej nu tittar matteboken surt på mig och undrar vart jag har varit hela dan.... :S
xoxo Lullu


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu