Oooooch nu kan jag koppla av.

Gick från tvililingarna vid sju-tiden och hade verkligen ingen lust att åka ändå till Solna -.- Men, men.. Jag lade mig i badet direkt efter att jag kommit hem. Är det riktigt badfreak! Jag vet att det inte är så miljövänligt, men helvete vad skönt det är att doppa foten i ett varmt bad och sen glida ner och man ryser för att det är så skönt. Jaaa, jag e ett badfreak. :P

itter och kollar på Criminal Minds, min favoritserie. :) Ska fixa ögonbrynen, läsa lite bloggar och kolla på en massa teve. Det var så länge sen jag tittade på tv. Kanske sen i måndag. Jag kommer inte ihåg. (: Anyway dagens bild! :D

Trött?

xoxo Lullu


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu