Thank god its FRIDAY

Imorse hann jag inte blogga även om jag hade sovmorgon, men jag var tvungen att ta du lillplutten på morgonrundan. Idag har jag bara haft två lektioner så det är chill. Åkte till tc och shoppade lite grejer(lägger upp bildern sen). Nu har jag precis haft på en mud mask och är alldeles len och mjuk i ansiktet och jag ska sätta på lösnaglarna oxå som jag köpte på kicks. Sen ska jag ta en tur med ville igen.

Plastfickor till min mönsterpärm

Kartong tycker Ville om! :)

Mud mask, svart nagellack, lösnaglar å eyeliner blev det också! Mycket nödvändigt!! :D

Och såklart min mask till imorgon! Men numera är den helsvart. Kan ju inte vara catwoman med en guldig mask! :P

xoxo Lullu



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu