Vy från ett klassrum

Sitter och gör ett referat på svenskan och känner att huvudet sakna men säkert faller mot tangentbordet. -.- Sov väldigt bra inatt till skillnad från igår, men dålig sömn sliter asså.... Idag är det kärnämnen som vanligt och i eftermiddag styr jag stegen mot Thildas dagis och hoppas på att hon är gladare idag. Imorgon får jag studiebidrag så jag ska ta mig ut och hitta ett lucianattlinne till hantverkstekniken eftersom att vi ska göra om den till en bröllopsklänning och sen på lucia-dagen ska vi gå å lussa i våra bröllopskreationer. :P Nu ska jag tillbaka till svenskan!

xoxo Lullu

Min myströja ^^


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu