Yeeah så var man dumt dålig igen...

Heyyy :)
Sitter hemma och mår dåligt till och från. Fick världens yrselattack igår helt plötsligt. :O Jag var rädd för att svimma om jag skulle ställa mig upp och jag mådde sjukt illa och skakade som en tok. Riktigt leskigt! Ja sen blev det lite bättre, men jag har inte sovit en enda blund inatt. När klockan ringde så öppnade jag ögonen som om jag hade blundat för en stund. Så jag klarade inte av att gå till skolan imorse. :/ sheeet......

Ja, jag ska iaf fortsätta plugga inför mathtest! Känner att det inte kommer att gå sådär jättebra, men jag gör vad jag kan! :) Men först lite chokladfika!
xoxo Lullu


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu