14:26

Hey, sitter på engelskan och det är en kvart kvar till lektionen är slut så jag passar på att blogga lite :)
Har skrivit en dialog om Taj Mahal på engelska och den kommer att bli awesome. Så nu behöver man inte oroa sig alltför mycket. Det känns verkligen som om jag ligger efter i skolan. Men när jag går igenom allt så är jag i fas eller vad man ska säga.

Hade sovmorgon imorse och var ganska utvilad. Men höll på att dö på matten. Är så himla trött just nu -_- Ska hem, till ica-maxi å köpa lite grejer och sen SOVA!! Nu är det tio minuter kvar så jag ska sysselsätta mig med lite facebook och wikipedia. ;)

xoxo Lullu


Sökte på lulluslife och hittade den här x)
Ganska häftig dock :)



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu