Allright, right?

Aloha people! Har begravt mig i myskläder och serier på sexan. Kom hem från Vendelah imorse och har inte gjort något alls. :) Bara värmt mig under yllefilten med Villeboy. ^^

Igår så var jag och mami i Kista och shoppade loss! Så nu har jag en helt ny höstgarderob. Woho ;) Och så köpte jag en present till Vendelah. Ett astufft döskallehalsband och lite pluppörhängen med olika motiv bla med döskallar. Hon älskar döskallar. duuuh. :) Ja, sen var det då feeeest. Så jag festade, pratade och tog en massa foton. Tror att jag somnade runt fyra så det höll på det tag.
Här kommer en del av gårdagens shopping
En Coco Chanel inspirerad jacka från New Yorker.
En enkel randig t-shirt med puffärmar

En rosa stickad tröja med puffärmar. :)
Svart bolero änne en gång med puffärm. Har någon omedveten dragning för puffärm.
Dagens outfit. Halsduk och myströja från monki. :)

xoxo Lullu


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu