Back to home

Halllå! :)
Kom hem från skolan för en stud sen. Har suttit och lyssnat på musik. Höjer alltid till högsta varje gång jag spelar på spoitfy. :P Rår inte för det.. Hade datakunskap på morgonen och det var skiiiitsegt. Vår lärare e så himla seg. Han tar en kvart på sig för att ropa upp alla namn och kolla närvaron. -.- Så alla satt mest å lanade på lektionen.
Har avslutat med ritningen på min kjol på mönsterkunstruktionen och det blev jättebra. Gillar verkligen mönsterkonstruktion. Jag gillar alla ämnnen inom textil. :D Jag är verkligen jättelycklig för att jag kom in på textila! Japp, sen hade jag formgivning och idag redovisade jag å Robin(en kille) våran trendrapport och det gick väldigt bra även om vi bara hade några stödord och hade inte hunnit träna så mycket på vad vi skulle säga.

Ja sen har dan bara flytit på, inget så intressant. Ska ta ut ville på en promis och sen bada honom eftersom att han är så skitig. Får ta bilder med papis kamera och lägga upp. ;) Så det är allt som har hänt för stunden.

xoxo Lullu


Gaah! E sugen på kaffe!! :O


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu