By me

Helluuuuu! :)
Har nyss klätt på mig, behöver sminka mig lite bara. Sen ska jag dra till Kista och shoppa lite med mami. Sen ska jag dra till Vendilah och det e feest hos henne ikväll. Ska fira hennes sweet sixteen. :D
Och jag måste bara berätta vad som hände igår!!! Jag åkte hem till mormor efterskolan och käkade lunch och fikade och hade det mysigt. Och så stod vi i garderoben(walk-in) och så plockar jag ihop lite outfits påt henne eftersom att hon ska till Sicilien idag. Jag blir så himla glad av att få göra några outfits och hon tycker jättemycket om dem. Så strylist kanske är ett yrke i framtiden? :) Men det blir bättre! Hon hade en massa krokar med en massa handväskor så då börjar jag genast plocka upp dem och prova dem. Älskar verkligen väskor. Och sen på kroken längst in gömd under några andra väskor så hänger en gucci-väska. En ganska vanlig, men ändå fin. Och jag tror genast att det är en fejk. Men när jag frågar mormor så sa hon att hon köpte den för några år sen och att jag kunde ta den eftersom att hon inte använder den längre...................Flippade jag ur eller flippade jag ur. Den är så himla fin och jag tycker om formen på den! Yääy :D

Och och och nu har jag snott mamis kamera och tagit dagens-outfit-bild. :)Here it comes
Skjorta: Ralph Lauren
Jeanstights: H&M
Skor: Din sko


Min fina väska. Tack tack tack tack momor! :D <3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu