Chica chica bom bom bom

Halllåååå! :)
Internet laggade. Igen. Så det ska bli roligt att få se mammas reaktion när hon ser att jag har lyckats strula till datan. Igen. Anyway så hade jag 20 minuters sovmorgon imorse. Fast tack vare sl så blev det 10 minuter extra arfi sängen. Anledningen till att vi började senare idag var för att vi hade skolval. Fattar inte varför vi ska göra det. Man ska lägga ett papper bakom ett skynke. Liksom varför ska man ha det när andra kan se vad man tar för vallapp. -.- Sen hade jag en timmes håltimme. Jag, Kaisa, Ella å Madde gick till Waynes en stund.

Sen så hade jag presentation på min väska. På engelska. :S Men det gick bra. Har lätt för engelska tack gode gud!

Idag så hade en kompis skrivit ett inlägg att jag hade varit med på uppdrag granskning igår på ettan. Och det knäppa var att jag hade totalt glömt bort det, trots att jag hade skrytit för min syrra om det. x) Hon hade tydligen varit med på lokaltv där hon bodde så jag var lite tvungen att göra henne avundsjuk eftersom att det är rikstäckande tv. :P Ska se om jag kan hitta något på svt play. Ska försöka få igång internet. Igen. När jag kommer hem.

xoxo Lullu



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu