Det är harmoniskt

Hallå hallå i cyberrutan. :)
Tog en bloggpaus eftersom att det har inte kommit på tal riktigt, men nu kände jag för att uppdatera. Hade Hantverk idag as usual. Vi fick lära oss hur man syr en gylf. Fick en beskrivning som jag knappt förstod mig på så jag fick ränna efter läraren stup i ett... nästan. :P Fast jag blev väldigt stolt över mitt arbete och tycker att jag har åstadkommit ett väldigt bra arbete. :) Har bara linningen(kanten på t.ex. byxorna när man knäpper i midjan. Och måste overlocka sidorna(orkar inte förklara vad det är :P)
Efter skolan rushade jag ner till kafeterian för att värma på min träningsmatlåda som innehöll strimlad kyckling med grönsaker och cous cous. MUMS! :P Efter en hård träning så pallrade jag mig hemmåt och dog i soffan ett tag innan jag tog en lång promis med Ville. Hemma igen så hade jag lite spa i duschen, mycket härligt efter denna långa dag. Sen har jag tittat på The good wife på fyran. Ett ganska bra program och flanerade lite hemma. Nu ska jag värma på teet och rosta bröd till min hårt arbetande mamma som nyss kom hem från arbetet. Good nightie!
xoxo Lullu


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu