Det ska vara lyx och undantag ;)

God morgon, god dag, god kväll.
Idag så mötte jag upp textilatjeyerna vid tc och vi gick först till coffehouse för att köpa en chailatte para moi. :P Sen spörtade vi ner till NationalMuseet för att få kolla på lite konst om modet och idealet genom tiderna. De öppnade tidigare för att vi skulle komma så det kändes väldigt special special. :) Vid elva-tiden åkte jag A och Fa tillbaka till skolan för att ta elevrådsfoto och sen slappade vi i skolan och åt lite lunch. Ligger på 30% på min careermode på guitarr hero på min mobil. ;D Haha var väldigt asocial på håltimmen. Japp sen hade vi mentorstid och vi pratade lite snabbt osv. Sen hade vi matte och det gick väl bra. Är inte så bra på division med bråk eller bråk med division. Ja, jag vet knappt hur man ska säga det så du förstår min situation. Men lyckligtvist så har jag en awesome mattelärare så det är bara att be om hjälp.

Efter skolan mötte jag Tilda vid odenplan. Det var JÄTTEKUL att se henne. :D Var såååå himla länge sen och det var så mycket att berätta. Vi satte oss på Espressohouse och fikade och pratade en hel del. Jag har inte märkt förräns nu hur mycket jag har saknat henne. Så vi måste ses snarast. :) Tyvärr jag var tvungen att vara hemma sju så vi drog till t-banan och åkte hem...




Ja, nu har mami stoppat in en paj i ugnen och min mage längtar. (: Har inga läxor för ikväll så det e chill ;) Men nu over and out.

xoxo Lullu


Postat av: Moa

amen tjaaaa ;D

2010-09-22 @ 19:45:34
URL: http://mohi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu