Eftersjukdomshosta

Sitter i matsalen och lyssnar på musik som strömmar ut från mitt sovrum. Sitter och hostar lite på måfå, men jag är iallafall frisk eller friskare. Har haft ont överallt, feber, huvudvärk, trött som faan. Ah you name it. Så det är därför uppdateringen har inte varit så hög men,men. :) Ska se om jag får tag på Veve så att jag får komma över och gossa med hennes kattunge hon fick nu i veckan. :D Har sett några bilder och den är ursöt, såklart! Hon har döpt den till Nikki Sixx, fast de kallar den för pysen. Men det är ändå ett häftigt namn för en katt. :)
Och jag har en liten kris. Liten och liten, det beror på hur man ser det. Men allt mitt smink är borta förutom min foundation(thank god!) och jag har lyft på allt i mitt rum, men det är borta. Sen är mitt rum inte såå städat, men det vore synd om jag hade tappat bort allt eftersom att allt smink jag använder dagligen ligger i necessären och det är inte så billigt  smink heller. Aja, jag får höststäda mitt rum ordentligt så får jag hoppas på det bästa. Nee nu fick jag ett sms av veve så dags att dra.
xoxo Lullu


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu