Hellu!

Helluu! Slänger in ett inlägg innan jag å papi drar till Ica Maxi. :) Var på mitt första elevrådsmöte in life. Så det var lite kul fast jag hade svårt att hänga med men jag kommer in i det senare. Schysst gäng, verkligen! ;) Ska leta reda på min kamera så att det blir lite mer bilder på  bloggen. Pronto! Skriver 2night. Ska även göra om min header för en gång skull!

xoxo Lullu

p.s slänger in en gammal bild ;)

Från i somras

Postat av: doris davidsson

Sötnos! Härligt att allt låter så bra. Nyfiken på väskan du gör... När kommer du förbi med nycklarna så att vi får träffas?Kramar Mormor

2010-09-07 @ 21:30:30
URL: http://doris davidsson

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu