Hosthost och nighty nighty

Är inne på datan snabbt innan jag ska gå å lägga mig. Ska kolla på sl när jag ska åka imorrn. Har en del att stå i... Jag måste packa träningsväskan+matlåda, städa, packa för att flytta till papi och en massa andra jobbiga grejer -.- Har lust att flytta till en egen liten 1,5 eller 2:a på kungsholmen. Det vore mysigt istället för att flytta mellan föräldrarna. Men så är det och jag vill ju bo hos båda så jag får vänta några år tills jag flyttar hemifrån. :)
Idag latade jag mig på morgonen. Sen mötte jag upp Vendelaah vid åkermyntan och vi köpte lite godis å kakor. Sen drog vi hem till henne för att gossa med hennes kattunge. Och den har helt underbar söt! Den somnade på mitt bröst. Jag höll på att dö av mysfaktor!! ^^ Ska se om jag kan lägga in en bild på min skoldata från mobilen så kan jag lägga upp den imorn. Ja, förutom jag leka med kissekatten kollade vi på halva Dark Knight. ÄÄÄÄÄlskar den filmen, jag dör varje gång Christian Bale är i bild. Så jeevla snygg!!! 8) Efter att halva filmen hade gått så failade den så vi satte på Cirkue de freak. En väldigt bra film. :) Tyckte väldigt mycket om karaktärerna och miljön. 

Sedan var jag tvungen att dra hem för att käka middag och sen satt jag å mami och pratade ett tag, innan vi satte oss framför teven. Nej nu e det hosthost och nighty nighty ;)
xoxo Lullu


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu