Im still Aliiiiive!

Hallo! Internet har varit nere i flera dar och idag har det varit så korta raster så jag har inte hunnit blogga i skolan Men nu har mami köpt en liten dongel i väntan på att bredbandet ska sätta igång! Och eftersom att det har gått så många dar så får jag köra en dag-för-dag update


Fredag: Huvudvärk, huvudvärk, huvudvärk, huvudvärk, huvudvärk... -.- Träffa Ullis + käka fet mycket godis. :) <3

Lördag: Träffa papi inne i stan å fika. ^^ Lite shopping, nya
converse
och H&M Home påslakan.

Tack kära fader!!! :D :D Sen hem till Vendilah. Drog till Patrik en stund och mös med Karman. :P


Mysfaktor. :)

Söndag: Morgonmys med Vendilah, kolla på Charlies änglar och Lilla Sjöjungrun 2. ^^ Till Kista C med Veve och sen hem till papi.

Idag: Har jag haft hanverkst. hela dan och vi håller på att lära oss att sy dragkedjor, knapphål, insnitt etc. Så himla roligt. Litet petigt med att trä maskinerna fast det börjar bli en rutin. :) Efter skolan värmde jag lite Enchilladas i matsalen och åt påväg till kickboxningen. Gottigottgott! Tränade hårt som faan och är helt slut nu. Fast jag måste baka inför elevrådet imorn och plugga. -.- lifes goes on. Ska kolla på biggest loser först. Asbra program, pepppepp för de tävlande! ;)
Se hela bilden


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu