Intressant, intresserad, intressant.

Haloj, sitter så nynnar på Try med Janis Joplin. Löv her voice. :)
Idag har jag bara haft kärnämnen på förmiddan. På lunchen var jag å Jossan ute på promenix i Vanadisparken och pratade. Det var väldigt mysigt. Efter luchen så var några respresentanter från olika partier i vår skola för att debattera. Det var väl intressant. Grejen är bara det är jag är verkligen inte intresserad av politik i största allmänhet. Men det var några saker som var halvt intressant.
Och efter debatten fick vi sluta tidigare så jag drog till Thilda och hämtade henne på dagis. Saknar henne så himla mycket. Vi tog bussen hem och åt lite chokladmuffins och lekte och kollade på film. :) Ja, sen åkte jag hem och åt middag med mami å brushan.
Ska sno med mamis kamera så att det blir fler foton på bloggen. Ska även skriva lite mer om mitt intresse för design, sy etc.  Ska fixa bloggen lite extra på höstlovet. Nee, nu väntar teven! :)
xoxo Lullu


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu