Kär i en ängel..

HEJ! :)
Har haft världens underbaraste dag. Inte mitt livs underrbaraste dag, men fortfarande underligt underbar. Ritade till en linning till min kjolkonstruktion. Och nu har vi börjat rita på en ny kjol, fast det ska bli en annan modell. Får sno med pappas kamera och ta foton! Vill jättegärna lägga upp en massa bilder, men det blir helt enkelt inte av. Skärpning för min del.

Hann inte blogga imorse eller i skolan. Tog en för lång sovmorgon så det vara bara att sno på sig kläder, sminka sig å dra. Köpte kaffe å croissant på 7/11 och det var en jättetrevlig och jättesöt kille i kassan. Så min morgon var förgylld innan kaffet! :D Underbart eller hur?

På håltimmen gick jag, Viktoria, Nike, Anna å Alice till waynes och tog en eftermiddagslatte. ^^ Var riktigt mysigt. Efter skolan mötte jag upp Marie för att hämta Thilda på dagis. Hon har börjat på ett annat dagis. Och nu behöver man inte 30 olika nycklar för att komma in till dagiset. Det är bara att ringa på klockan så kommer de å öppnar. Thilda var lite blyg i början eftersom att vi inte har setts på hela sommaren. Men när jag skulle hem så ville hon inte släppa taget så det känns riktigt bra. Har verkligen saknat min lilla rosaälskande prinsessa. <3 Ja, sen när jag kom hem så hade Johnnyboy gått ut med ville vilket var väldigt skönt. Sen åkte vi å köpte burgare på Max och sen glott på teve.

Och det bästa av allt är att veckan har gått så fort att det känns som om det var måndag igår! Imorgon är det helg. IGEN! :O :D Får gå upp i tid imorgon så att det blir ett morgoninlägg. Skriver från min asus så det blir nog en ganska oskarp webbcambild. Men det är bättre än ingenting. ;) Good nightie!


Underbar bild!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu