Leatherläder ;)

Kom hem å provade internet och det verkar som om det fortfarande är igång. :D Men det går inte så fort. Kom precis hem från skolish och har skitont i halsen. Kan vara att det är halsbränna, vem vet? Ska lata mig lite inför teven och göra svenskan. Ska skriva ett personligt brev till läraren så det är inte så komplicerat. :)
Mami kom precis hem och sa att det är tjejkväll på Toyota, European motor som vi har blivit inbjudna till för några veckor. Har ingen aning om vilka typer som är där, men inbjudan var så...inbjudande så det ska bli roligt. :) Oroar mig bara för vad jag ska ha på mig ikväll! :S Hade klädkris imorse som om det inte var nog. Så det är dags att göra mig iordning. :) Cya!
xoxo Lullu

:D:D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu