pepp and bagage

Heeeellu! :)
Sitter i skolan och har precis käkat lunch. Var skithungrig fast jag åt bra till frukost. Gjorde två knäckemackor till frukost. En med parmaskinka och en med lax. :P Asgött! Har hantverksteknik hela dan och ska sy klart min väska. Den blir inte så snygg, men å andra sidan är det det första jag gör på Textila. Så så himla noga behöver jag vara den här gången.

Ska försöka mig på att göra en ny header. Kanske på tiden eftersom att jag har haft den här rosa man bara kan välja i stilmalls menyn. ;) Ska på lektion nu!

                                                         xoxo Lullu


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu