Pippilotta

Hallo :)
Sitter och dricker lite te och latkollar lite på teve. Tänkte blogga i skolan, men det e typ fem minuter mellan varje lektion. Såå det blev inte förrän nu. Idag hade jag bara kärnämnen och elevråd. Vi gick runt i hela skolan och ordförande berätta lite osv. Ganska tråkigt, men vad gör man inte för den svenska skolans demokrati.

Efter skolan hämtade jag Tilda på dagis som vanligt och när vi kom hem gjorde vi en massa rosa plättar. Tildas favoriträtt. Det är bara att göra vanlig pankakssmet och sen hälla i lite röd karamellfärg och steka. :D Härligt gött! Ja, sen sa jag hejdå till en trött liten tjej för att sen rusha hem till hunden som stod och hoppade på alla fyra för att han var så kissenödig. Så jag tog en långpromenix, badade hundkräket och sen pluggade jag lite på formgivningen. Så det var min dag. Imorgon ska jag träffa Tildis från Vittra. Ska bli kul att se henne. Det var på skolavslutningsfesten jag såg henne sist så nu e det dags. Nej nu väntar ett glas berocca och en blåbärbulle på mig!

xoxo Lullu




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu